Politici de rezervare si anulare

Daca clientul accepta OFERTA DE PRET el va primi un mesaj pe una din platformele de socializare convenite in urma discutiei. Mesajul contine detaliile rezervarii (data sosiri, plecari, pretul total si valoarea avansului ), o factura proforma cu un numar de inregistrare plus link-ul de plata.

La sosire la Peniune clientul trebuie sa prezinte numarul facturi proforme sau factura respectiva imprimata.

            La Pensiunea Casa Porojan pentru a confirma o rezervare ferma, persoanelor fizice sau juridice, solicita un avans ce reprezinta prima noapte de cazare la tarifu zilei in care se face cazarea. In cazul platilor cu cardul bancar prin sistemul link de plata prin PlatiOnline Pensiunea Casa Porojan solicita un avans ce reprezinta prima noapte de cazare la tariful zilei diferenta fiind platita la sosire la pensiune.

In cazul clientilor care au achitat contravaloarea primei nopti de cazare si din motive personale doresc sa anuleze rezervarea sau nu mai pot sa ajunga la destinatia Pensiunea Casa Porojan ei pierd avansul.

In cazul clientilor care au achitat mai mult decat prima noapte de cazare sau chiar integral si din motive personale nu mai pot ajunge la destinatia sau doresc sa anuleze rezervarea la Pensiunea Casa Porojan ofera urmatoarele variante.

  1. Daca clientul nu mai poate ajunge la pensiune cu mai putin de 7 zile el pierde intreaga suma.
  2. Daca clientul anunta ca nu mai poate ajunge la pensiune cu mai mult de 7 zile el pierde prima noapte de cazare iar diferenta este restituita prin banca. Din diferenta sunt retinute 10% din suma reprezentant taxele bancare.

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.